Tenta imorgon

Uh, vad kallt det är ute.
Imorgon är det tenta och nu är jag hemma en snabbis för att äta lite middag. Sen ska jag tillbaka till skolan och räkna lite mer matte. Då blir det varmare kläder och jacka. Och jag som är så varmblodig av mig, jag frös som en tok idag. Var tvungen att sitta med jacka och halsduk på mig hela dagen. Jag håller väl inte på att bli sjuk?

Igår firade jag Tobias som fyllde 30 år! Middag plus present. Sen såg vi film och myste. Så det var trevligt. Men först var vi till systembolaget och inhandlade en massa(!) att dricka till festen på lördag.
Jag, Sara och Carina håller på att planera våra kläder som allra mest just nu. Måste en sväng på stan imorgon och köpa det mesta. Vill ju inte va ute i sista stund. Då kanske jag inte får tag på något, precis som i min mardröm jag hade. Eller mardröm och mardröm. Det var ju inte så att det var hemskt, men väldigt enerverande och stressande.

Jag är på ett sjukt skratthumör just nu. Allt kan få mig att skratta nu, jag lovar. Kanske är för att jag är trött. Då kan det ju bli så..

Aja. Jag har bättre saker för mig än att sitta och blogga. Matte, here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback