Tenta + Åre

Imorse skrev jag alltså tentan. Kändes faktiskt bra, så vi får se hur det går.
Och ja, det kom ett tal på linjär regression. Jippi!
Det är skönt att hitta på något kul efter man skrivit en tenta. Annars kan man inte riktigt slappna av. Man måste liksom sysselsätta sig lite. Sagt och gjort, jag, Sara och Carina begav oss till Åre för lite shopping. Men först så stannade vi på Lundhags för att kolla + köpa en ryggsäck åt Janne i klassen som bad oss göra det.

Min favoritbutik i Åre är helt klart 1420, så där köpte jag en stor weekendbag från Friis & Co (ser ut som den som Kate och Sienna har fast min är brun). Är riktigt nöjd med den! Nu måste jag bara ta mig iväg på en weekend bara. Hehe..
Det blev också en söt liten vit top för att mysa/sova i från Friis & Co.
Synd att inte så många affärer hade öppet som bland annat Kaktus och en lamp/inrednings butik. Så där fick vi stå klistrade vid rutan istället. Såg att en av mina favoritlampor just nu finns där. Hade gärna hittat något fint till Tobias där!


Imorgon börjar den andra delen av mattekursen. Men nu ska jag sova för jag är sjukt trött i både kropp och hjärna.

balenciaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback