Strax säger jag godnatt

Vad jag är uppe sent. Fastnar bara framför internet hela tiden så fort jag sätter mig för att blogga.
Idag så hade jag och min älskling 3 och ett halvt år tillsammans. Me love him!
Och idag så är det exakt två månader till jag fyller år. Alltså när jag säger idag så menar jag dagen som var, onsdag.

Imorgon ska jag tvätta, tvätta, städa och tvätta. En heldag hemma kommer det att bli. Så jag får se om jag ens hinner träna någon box som det kanske var tänkt. Fasen jag måste komma igång mer med träningen.
Annars så bestod min dag med att träffa min grupp vid 10 och välja ut några koncept vi har skissat på. Jag har ju glömt att berätta närmre om det för er kom jag på, men det är så att vi ska jobba fram en produkt som kan frakta käpparna man sätter upp i banan vid slalomåkning.
Sen blev det nån fisk med röd sås och ris till lunch. Man blev ju mätt i alla fall.
Efter lunchen var vi på en föreläsning med en man som heter Johan Larsvall som är industridesigner. Han kom lite sent med flyget pga dimman, men vi började strax innan 14 och höll på till strax innan 18. Det var väldigt intressant.

Det är full rulle den närmaste tiden för mig. Imorgon tvätta och städa som jag sa. På fredag så ska jag vara ambassadörWargen. På lördag så är det födelsedagsfest hos Carina. På söndag ska jag vara bakis. Och på måndag ska jag vara ambassadör i Sundsvall. Och sen börjar det närma sig för tenta nummer 2 inom matte. Plus en massa jobb med "frakt av käpp"-projektet. Sen börjar det närma sig Tobias 30års-dag plus fest. Och vips så är vi inne i november.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Cassie

Gulligt :) Grattis till så lång tid tillsammans, och hoppas det blir minst lika lång till :) Kram

Postat av: johannak

Svar till Cassie:
Åh tack så mycket! Ja, en evighet är för lite när man är kär :)

2006-10-12 @ 13:32:09
URL: http://johannak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback