Skola skola skola

Idag så har det varit fullt upp på skolan. Har precis klivit ur en lång och varm dusch. Först hade jag Rhinolab, sen matte lektion, sen lunch, sen gästföreläsning och sen mattepluggning. Lång dag, fast det har gått bra ändå. Det var skönt att plugga matte efter lektionerna. För det gick väldans bra.
Imrogon så blir det skoldag igen. Börjar 8.15 med Rhinolab tror jag. Sen ska jag följa med Carina till Lit fram och tillbaka för att hämta en bil som ska besiktigas. Sen lunch och sen gästföreläsning igen.

Bla bla bla

Åhh imrogon får jag pengar! Vad himla skönt. Då ska jag köpa present till Tobias, present till mamma och present till Petra. Många som fyller år dessa tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback