Planering inför Halloween

Nä, nu ska jag ta och lägga mig men jag håller på och klurar på en outfit inför halloween för fullt.
Hade nästan bestämt en klart, fast den känns inte lika kul längre. Är inne på en annan som kommer att bli bra tror jag, fast kan tyvärr inte berätta för det vore ju inte så skoj om nån annan kom i lika.
Men det blir nog bra.
Håller också på och gör inbjudningskorten till Tobias fest för fullt. Dom kommer att bli perfekta om jag får säga det själv.. Det är kul när man lägger ner lite extra på inbjudningskorten så att dom väcker lite uppmärksamhet då mottagaren öppnar brevet.
Ja, jag hade blivit glad och laddad om jag hade fått ett sån inbjudan.

Hulken. Någon? O se så stor och stark jag är!

hulk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback