Något hemskt jagade mig

Hallå i regnet!
Har precis tagit dusch för jag kände mig lite frusen efter det kalla regnet. Var och köpte lite vin på systemet nyss. Det blir fest hemma hos Carina ikväll. Det ska bli trevligt! Så då lär vi väl synas ute i vimmlet. Funderar på vart man ska gå? Marité hade ju gratis inträde för studenter. Hmm.

Igår så gick jag och Tobias lite på stan, sen köpte vi färska räkor (både rökta och vanliga) och så såg vi klart en film vi påbörjat. Myspys med andra ord.

Tobias sa att jag låg och sprattlade inatt igen (förrut så drömde jag om en jättegeting som jagade mig) och vände och vred på mig.  "Drömde du en mardröm?" frågade han mig... "Ja, jag drömde att något hemskt jagade mig" sa jag och tänkte efter på den läskiga drömmen. "En.. en fjäril" tillade jag. Tobias bara skrattade åt mig. Det var faktiskt läskigt... den var giftig och attakerade mig. Sådeså.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag är så fruktansvärt intresserad av att du äter räkor hela dagarna att jag bara måste läsa din blogg, 45 gng om dagen.

2006-10-10 @ 20:29:41
Postat av: Eva igen

Förlåt för jag var elak

2006-10-10 @ 20:30:10
Postat av: johannak

Svar till Eva:
Nästa gång behöver du inte skriva elaka kommentarer till någon, så slipper du mödan att säga förlåt efteråt. För det är ju trots allt frivilligt att läsa min blogg, även om jag skriver om räkor eller ej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback