Inbjudningskort + basket

Idag har jag pysslat med inbjudningskorten till Tobias 30års-fest (kombinerat med Halloween) hela dagen. Jag säger bara en sak: skrivkramp! Jag gör dom liksom för hand. Det blir mest personligt då.
Men lång tid tar det. Måste nog sitta hela förmiddagen imorgon och fortsätta med dom. För inbjudningarna ska ut till alla snarast. Helst igår.
Sen var jag på basket med Tobias och Perra, det var Jämtland mot Plannja. Tobias jobb sponsrade med bollarna till matchen så vi hade reserverade platser. Oj så spännande det var på slutet, Jämtland var ju så nära.

Sen vill jag bara säga tack till Josefine för hennes fina inlägg till mig. Jag blev verkligen glad för det hon skrev. Det är allt för sällan nuförtiden som folk "vågar" ge fina kommentarer till varandra, även om  man känner personen eller ej. Speciellt tjejer emellan. Mer sånt tycker jag! Då skulle vi nog leva i en snäppet bättre värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback