Igår var det nära nackskada

Det snöar väldigt mycket här i Östersund. Men liksom ingen storm. Hörde att det skulle vara näst intill omöjligt att gå utanför dörren idag.. men, jag menar, har vi inte varit med om mycket snö förrut?

Ja men i alla fall, så skulle jag hämta Sara vid 22-tiden igår - mitt i "snökaoset". Kärnan hade öppet till 22 igår då dom firade 40 år. Jag märkte ju att det var halt och så på vägarna, men jag kände mig van och lugn ändå. Jag parkerade vid busstorget precis vid Kärnan, intill en stor familjebil. Rutorna höll nästan på att snöa igen medan jag väntade på att Sara skulle komma. Och vips från ingen stans, kändes det som, så kom det en bil i full fart och sladdade in i familjebilen bredvid mig. Det smällde rejält och familjebilen flög fram en bit.
Alltså, om den bilen hade sladdat in i mig i stället så hade jag nog haft lite ont i nacken idag! Uschaligen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men lilla gumman då!

2006-10-27 @ 23:18:28
Postat av: France ;P

haha .. ja du får vara med om mkt skoj du .. Har man tråkigt en fredagkväll som denna är det alltid lika kul att läsa din blogg :P Så man får sig lite små skratt ;)

2006-11-03 @ 22:21:44
Postat av: johannak

Svar till France:
Haha, vad bra att jag kan bidra med lite skratt :) Saknar dig france..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback