Helgen

Helgen har varit grym! Allt ifrån mys med min pojkvän till riktigt lyckad fest hos Carina. Bilder från den festen kommer snarast. Så ha tålamod mina vänner.
Och ja, jag var bakis idag. Fast inte lika mycket som jag trodde jag skulle bli. Tur att man har världens snällaste pojkvän som gick och köpte bakismat när världen tycktes snurra som allra mest.

Imorgon åker jag som sagt till Sundsvall över dagen. Jobbar fram till kl 13, efter det blir det några vändor på stan och en tripp förbi Ikea. Trevligt trevligt. Carina plockar upp oss 07:25. Prick. Kanske får stanna och köpa en kaffe på Mc'donalds. När öppnar det egentligen?

Men nu måste jag i alla fall gå och lägga mig så att jag ser pigg och respektabel ut för alla ungdomarna på gymnasiet vi ska till.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback