Fruktsmoothie!

Åh, jag är sjukligt sugen på en rosa, kall och läskande sörja just nu.. en fruktsmoothie! Med banan, apelsin, kiwi och hallon i. Hallonen är viktigast. Jag vattnas i munnen nu, bara så att ni vet.
Tror jag får stilla mitt fruktsug med en banan. Det får väl gå an tillsvidare.

Håller på att torka mitt hår. Så långt hår som jag har tar evigheter att torka på egen hand. Därav är hårtorken min bästa vän i situationer då jag snart ska iväg och träffa min boyfriend. Även om jag lider med håret varje gång jag blåser. Försöker därför göra inpackningar med jämna mellanrum. Försöker också dra ner på blåsandet och låta det lufttorka när jag har tid.
Hm, från fruktsmoothie till att torka håret? Dessa härliga skriftliga jättekliv är så typiskt mig.

Ännu ett kliv. Det är grymt mycket snö ute! Snart är det jul. Känns det som. Dags att dra på sig stövlarna. Kör på mina "ridstövlar" från förra året. Det är ju inne med ridstövlar. Men jag vill inte sluta med skinnjackan än. Känns trist att bylsa på sig en vinterjacka redan nu.. En stor halsduk till skinnjackan, och jag är varm. Jag är en varmblodig människa. Så bli inte förvånade om jag går kallare klädd än er andra. Hur kallt är det ute egentligen?

Nåväl, det blir i alla fall en slapp fredag. Äta bakadpotatis i myskläder med Tobias och kolla tv. Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback