Nu är det offentligt

Ja nu är det offentligt! Jag är en av Jämtlands lucia kandidater.
Åh jag är så, så, så glad! Ska bli så himla kul att lussa omkring och sprida ljus och glädje.
Är med i dagens
LT på gruppbilden, sen till veckan så kommer bilderna som vi fotade i studio igår kväll.
Ska bli spännande att se..
Jag är kandidat nummer 7 av sju tjejer. Verkar vara ett gäng med riktigt trevliga och roliga tjejer.
Så det bli skoj vilken som än bli lucia.
På måndag börjar sångträningen.. sen är det späckat schema fram till den riktiga lucia dagen.

Såg att själva kröningen skulle ske på Jamtli den 10 december av Peja Lindholm. Bra att det är på Jamtli i år. Det känns mer tradition och mysigt.
Den 11 december fyller ju jag år. Så det vore ju toppen att bli krönt som lucia som lite förskott present, haha..

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskade syster vad glad jag är för din skull! Jag hoppas verkligen att du blir lucia, du skulle vara så vacker:)

Stor kram från en stolt syster!

2006-11-19 @ 17:33:05
Postat av: Sara igen

Appropå inget men jag kollade igenom dina bildkollage och det vore kul om du kan klippa ihop lite fler sånna! Kul att kika på:)

2006-11-19 @ 17:55:47
Postat av: johannak

Svar till Sara:
Ja det skulle ju va jätte kul om jag blev lucia såklart, de kan man ju inte sticka under stol med :) Mm bildkollage kommer.. kan bli gamla eller nya..

Postat av: Tobbe

Grattis Älskling!!! Tack för i helgen hjärtat. Ibland behövs en helg med enbart soffan under sig..Kyss hjärtat

2006-11-20 @ 09:04:11
Postat av: johannak

Svar till Tobbe:
Tack så mycket älskling! :)kyss

2006-11-22 @ 13:02:45
URL: http://johannak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback