Med glitterdiadem i håret

Sitter på skolan nu. Har precis haft lunch.. korvstroganoff. Det var gott. Sara beställde "mycket pannkaka". Haha, sötnosen där.
Träffade pappa en sväng också. Han var och åt på skolan med sina kollegor.
Idag är jag med i LT. Nu kan man börja rösta på länets lucia. Man kan rösta genom tidningen och på Domus. Så det är bara att kolla in alla kandidater och börja rösta!
Man blir ju såklart aldrig nöjd med sig själv på bild. Men alla jag har pratat med tyckte den var fin på mig.. så jag får väl lita på dom då.

Nu skickar jag en internhälsning till Carina: du måste börja att få dig lite applåder snart! Om du förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Carina

Ni får peppa mig att kliva över tröskeln.. =)

2006-11-23 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback