Ett helt liftsystem

Idag så har det varit full rulle på skolan. Datorstödd dimensionering... jag fick nästan ont i bröstet när det gick upp för mig hur mycket jobb det egentligen kommer att bli i den kursen. Plus att jag har en kurs till på det. Inte nog med tenta så ska vi göra uppgifter, två duggor och så ska vi i grupper modulera upp ett helt liftsystem och räkna ut en massa krafter som påverkar i det systemet. Till det så ska vi skriva en rapport. Alltås jag säger bara det, de hade räckt gott och väl med bara rapporten och liftsystemet. Men en tenta på det?
Nä nu ska jag inte vara bitter.
Det kommer säkert att gå bra. Kommer att kräva lite mycket av min energi bara.
Så idag började min grupp att räkna lite på avtsånd och vinklar. Men imorgon kommer vi gå djupare. Måste damma av biomekaniken bara..
Imorgon så ska jag lyssna på Ola Skinnarmo som kommer till skolan och ska snacka. Kan bli intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback