Saknar Barcelona

Jag saknar Barcelona...

Hade det så bra där med min älskling. Jag har ju en förmåga att rota mig fast vid ställen jag vistas på ett tag. Sån är jag.

Jag får skriva mer vad som hände och så sen, när jag har lite bilder. Nu nämner jag bara objekten som föll offer för min shopping.
För det blev ju endel shopping i Barcelona, längst La Rambla och andra mysiga gator.
Köpte toppar och tröjor och ett par kortare cityshorts på
Zara (som dom på lindsay fast helbruna), dels till mig själv och dels som presenter till Sara. Det blev ju nästan favoritbutiken..
Sen blev det en vit väska, från Zara den också. Plus en Burberry - sjal, samma märke som mina läsglasögon. Snyggt med sjal såhär års.
Såklart köpte jag presenter till mamma, pappa och Sara. Pappa fick whiskey, mamma smink och Sara fick två toppar från Zara och en dödskallesjal från Pepe Jeans. Som sjalen på Lindsay fast vit med svarta döskallar. På flyget så bara längtade jag hem så jag kunde ge dom alltihopa.

Over and out för ikväll.

Lindsay + sjal och shorts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback