Imorgon - Barcelona

Imorgon bär det av till Barcelooona!
Flyget till Stockholm går tidigt och det till Barcelona går lite senare, så det blir lunch på någon fiskrestaurang. Kollade på
SMHIs hemsida och vädret ser inte så bra ut de första dagarna. BUHU. Men vi får hålla tummarna. Det kan ju vara mysigt i ett regnigt Barcelona också. Men man kan ju hoppas att det inte regnar på Lördag då vi ska kolla när Barcelona spelar fotboll.
väder i barca
Förmodligen så finns det internet på hotellet så att jag kan hålla er uppdaterade om allt. Som shopping tex. För det lär det bli mycket av skulle jag tro. Jag har lite grejer som jag vill spana extra efter...
En snygg sjal
Vårjacka
Skor
Solglasögon
En väska, utbudet är inte det bästa i Östersund
Kläder såklart
Smink
Och, som jag inte får glömma, en present till Sara!
shopping i barca

Nä nu måste jag återgå till strykningen för att sedan hinna med och packa. Tänkte titta förbi skolan en sväng också och fika med Sara och Carina så jag hinner träffa dom innan jag åker.


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Hej baby! miss you... nu är du framme om en kvart! coolt! fn va du/ ni kommer ha mysigt, bo på hotell, ut å äta å se häftiga saker..lite avis faktikst!:) Men de är du värd! Hoppas ni har internet på hotellet för då kan du ju maila mig! Ha de så kul nu! Älskar dig! Kram från syster

2006-05-04 @ 18:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback