Hemma igen, dags för powerwalk

Har precis kommit hem från skolan. Blev typ ingen riktig lektion idag, bara utvärdering av kursen. Så då var det bara att knata hem igen. Hann med att sitta lite framför datorn innan och stryka under det viktigaste inför DVP2-tentan. Ja, för jag har faktiskt två tentar framför mig eftersom jag läser två kurser parallellt hela tiden. Den andra tentan är bara två dagar efter den första, så direkt efter jag lämnat in min första så är det bara till att ställa om hjärnan för nästa. Lite drygt, eller inte lite utan mycket drygt.
Nu tänkte jag ta en liten powerwalk innan pluggandet sätter igång. Efter det ta en dusch och sen blir det på med läsglasögonen.
Love from me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback