Vill ha vår

Idag är jag hemma och pluggar. Var en sväng förbi skolan imorse och gjorde klart inlämningsuppgifterna. Skönt att va klar med dom!

Gick hem och åt en fräsch couscous - sallad med currysås.

Ikväll ska jag mysa med min pojkvän, äta något gott och gosa ned oss i soffan. Det har jag längtat efter, speciellt efter den här veckan.

Nu vill jag faktiskt att det ska bli vår. Alltså med vår menar jag då man kan gå till skolan utan jacka med solglasögon. Jag längtar efter vårkläder. Vill ha en massa vårkläder. Känner att det marina temat kommer skina ikapp med solens strålar i vår. Ett par vita jeans, en randig tröja/topp och ett bälte i midjan.

Nu ska jag gå och möta Tobias så ska vi köpa mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback