Sista spurten

Plugga, plugga, plugga. Nu är det sista spurten! Skulle behöva en hink kaffe dock, känner mig lite sömnig. Just nu sitter jag, Sara och Veronika och repeterar uppgifter. Hoppas att det sitter som berget imorgon.
Usch jag minns första tentan jag någonsin gjorde. Det var i företagsekonomi, organisation, för lite mer en två år sedan. Jag säger bara - herregud vad jag var nervös då. Helt sjukt. Men det kan ju bero på att jag inte riktigt visste vad som skulle krävas. Hade bara hört att man hade tid i typ fem timmar på en tenta. Va, skulle jag sitta i fem timmar och skriva ett prov?! Men nu vet jag att man oftast behöver den tiden.
Ska väl iväg sen och köpa nått att tugga på till tentan. Brukar köra på ett par bananer, lite godis, en dricka, en smoothie och lipsyl. Sen klarar jag mig bra.

Nä nu måste jag återgå till min väg mot Johanna som civilingenjör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback