Pusta ut och ta nya tag

Sådär ja!
Nu är presentationen över och det är en sån skön känsla man får i kroppen varje gång man sagt sin sista mening och bara kan pusta ut. Det gick jätte bra. Fast i början var jag lite nervös, sådär vanligt nervös. Men sen så bara släppte allt och det bara flödade.
Nu ska jag ner på stan och köpa den nya formelboken inför nästa tenta som är i belastningsanalys. Hoppas att den inte är allt för dyr. Viss studielektyr har ju en förmåga att bli det. Stackars studenter. Stackars mig.
Sen blir det till att gå hem och äta och gå tillbaka till skolan igen och räkna belastningsanalys. Jippi.
Hinner nog inte se Little Britain och OC ikväll. Snyft. Stackars mig.

So long my friends...

little britain

Kommentarer
Postat av: Ela

http://creative.gettyimages.com/source/home/home.aspx är adressen där du kan få tag på Getty Images bilder, tryck sedan på Editorial och välj sen Entertainment

Postat av: Carina

Vi kan leka little britan om det får dig att må bättre. Pax för att vara han i rullstolen...

2006-03-15 @ 21:22:00
Postat av: Sara

Hej baby!
Kul att se din variation på bilder och text. Mycket bra! Ska förbi Magnus snart;) Kram älskade syster

2006-03-15 @ 21:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback