Första inlägget

Hejsan och välkommen till min nya blogg!
Det här med bloggande är ju så in i norden på tapeten just nu. Och hellre är jag på tapeten än fast i limmet, som jag brukat säga.
I min blogg så tänker jag skriva det jag känner för. Jag tänker inte bara rikta in mig på en sak ex mode. Jag tänker skriva om allt jag gillar och ogillar. Och ta varje inlägg som det kommer.
Idag är det måndag och jag är hemma. Ingen skola idag. På onsdag så ska jag och min grupp ha en föreläsning om det ämne vi har valt - membran. Ni vet sånt som håller dig vatten och vindtät och förhoppningsvis varm i kläder. Jag brukar alltid va lite smånervös inför presentationer. Rädd för blackout. Men av egen erfarenhet så ska man bara slänga sig in i presentationen. Ungefär som i en berg och dalbana. Den går liksom inte att ta sig ur. Det brukar ju oftast bli kul om man bara är avslappnad, det är då dom så kallade grodorna kan flyga ur munnen. Det har hänt mig många gånger. Publiken skrattar och jag känner mig avslappnad. Aja nog om det.
Vi får se hur det går. Ciao!
Btw, jag heter Johanna..
Grodor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback