Tenta imorgon

Har suttit hela dagen och pluggat DVP 2 (design och virtuella prototyper). Det är modelleringsprogramet Rhino som vi har tenta på. En massa surfaces och splines..
Satt på skolan med Carina och Sara. Efter vi gått igenom allt en gång så kände vi suget av glass. Det var nog för att solen hade börjat att skina. Så vi unnade oss en strut med kulglass, tre kulor för min del, min första för i sommar. Definitivt inte den sista! Mm strawberry and crunch.
Nu är jag hemma igen. Ska ta nåt att äta. Men vad?
Borde nog slumma igenom texten igen ikväll. Så att det verkligen sitter.
Hoppas att tentan är bra upplagd och att vi lyckats pricka det mesta som kommer. Det borde vi ha gjort. Annars blir jag less på läraren. Han är lite flummig, men det ska nog gå bra.
Nu ska jag njuta av att himlen nästan är blå.
Couscous-sallad it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback