Nu är det sommar

Ja, nu är det faktiskt sommar. Och högvärmen kommer krypandes sägs det. Ryktet går.
Och idag hade jag min sista skoldag också. Sista tentan. Vilken huvudvärk jag hade när jag kom hem sen.
Sen stack jag och några i klassen och körde, eller hur Carina, körde inte åkte, gokart!
Jag har ont på lite udda ställen på kroppen nu. Typ skavsår på händernas.. trampdynor eller vad man säger. Blåmärken på inre sidan av knäna. Känns som om jag har ett blåmärke på ryggen också. Och ett blodigt rivsår på fotankeln. Ni ser framför er hur jag kämpade nu va?
Kul som tusan var det. Och varmt.
Jag, Sara och Carina var de enda tjejerna som körde. Vilka grymma "rallykallar" vi va!
Jorå, overall hade vi också. Blå - och grönfärgade.
Det blev endel smällar också. Speciellt en för Sara. Hon blev påkörd bakifrån och kraschade in i väggen. Folk trodde att hon hade typ svimmat eller så. Tydligen såg det hemskt ut. Tur att jag inte såg det för då hade jag mått illa, lämnat gokarten och rusat dit på en halv sekund, högst. Jag är ju hennes skyddsängel. Men snart var hon på gasen igen. Haha!
Åh ikväll är jag så trött, fattar inte att jag är uppe såhär sent.
Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon hoppas jag på sol, en powerwalk och att BikBok ringer.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback