Hemma och trött

Så var man hemma igen efter första tentan. One more to go.
Fy fn vad trött jag är nu, min hjärna är äckligt fullmatad med information.
Måste sova.
Jag, Sara och Carina träffades redan klockan 07:00 på skolan för att öga igenom en sista gång. 08:00 var tentan. Satt inte så värst länge. Men en sak är säker frågorna var inte konkreta och bra som jag hade hoppats på. Flum lärare, varför måste man göra svårare än vad det är.
Jag kunde allt och jag hade lärt mig precis allt i "vad är"- och "förklara" form. Men nä, då ska det flummas till. Bara för att det är universitet. Då ska allt flummas till. Det är inte som gamla goda test på gymnasiet inte. Ni gymnasieelever ska va glada med era konkreta frågor.
Hade behövt en extra dag inför nästa tenta. Då hade jag åkt till mitt lantställe. Där skulle jag.. bara va.
Rensa huvudet. Maka plats.
Nu ska jag göra en förenklad variant - sova! Eller powernapa som det så kul heter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback