Hemma igen

Har precis kommit hem från lantstället. Är lite slö, man blir lätt det i den här värmen. Det tom blåser varma vindar. Fast nu har jag hört att det ska bli lite sämre väder. Trist.
Ska iväg och spela volleyboll ikväll är det tänkt med Sara och Carina samt Bengt och Alex. Lär väl redan va några på plan en sån är kväll.
Hade i allafall det jätte mysigt och lungt i Fyrås med Sara och Carina.
Det blev favoriten tonfisksallad igår till middag. Mmm och thousand island (eller hur det stavas) dressing till inte rhode island som jag skrev tidigare.
Det blev ett första dopp igår också. Vi åkte till Sann där det är långgrunt och sprang i. Svalkande och skönt.
I helgen ska jag dit igen för vi ska ha släktträff som är typ bestämt sen ett år tillbaka. Det ska bli kul. Var bjuden till en fest också, men var tyvärr tvungen att tacka nej.
Herregud vad mycket mygg vi lyckades få in i rummet i natt. Det var inte kul. Bbbzzzzzzzz all night long. Fast jag satte i en myggdödare och då blev det lugnt. Fast jag låg precis intill den och blev såklart lite dizzy så då tog jag ut den.
Nä nu ska jag gå och slöa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback