En orange dusch

God morgon, god morgon.. eller god morgon och god morgon, jag har ju faktiskt varit vaken ett tag.
Känner mig fortfarande lite rosslig i halsen, det liksom inte släpper.
Tog en skön dusch nyss i alla fall. I färgen oranges tecken märkte jag. Använde ett av mina favorit schampoo och balsam (+ när håret har torkat så använder jag serumet) - Matrix's Sleek look smoothing system. Åh den luktar godast och är så bra!
Sen använde jag Palmolives aroma therapy vitality, orange den också.
Nu tänkte jag äta lite frukost och sen pyssla klart med mitt halsband, nu är det bara kedjan som ska fästas.

orange dusch

Kommentarer
Postat av: Mange N

Testa och knyta halsband efter att tittat på denna!!
http://www.youtube.com/watch?v=vzSRVgF501M
mvh Mange

2006-06-30 @ 14:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback