Trängsel på stan

Vad mycket folk det är på gatorna här nu! Nästan lite jobbigt, måste hålla på och trängas hela tiden.
Inte kul att va bakis och trängas bland en massa folk. Inte för att jag är det idag, men ändå.. man känner sig nästan lite bakis i värmen i en sån trängsel.
Jag och Tobias käkade lunch på stan idag.
Usch ser alltid den där läskiga damen som är utklädd till nåt spöke. Terapi om jag hade varit liten och sett henne.
Och precis samma tavel-spary-målare som höll till i Visby finns här nu.
Såg också att alla dessa jobbiga mobilförsäljare har kommit hit också. Finns det något jobbigare än påtvingad reklam. "Heeej använder du Comviq??". "Ehh nej, jag har varit här i Visby i två veckor.. så försök inte med mig" - typ. "Jaha och du har fortfarande inte valt Comviq än?!". Då bara går man.
Träffade på Sara och Carina en snabbis också.
Ikväll blir det familjemiddag Brunkullan. Trevligt! Får se om Tobias hinner komma en stund lite senare, han har nämligen träning. Även fast han har stukat foten, men hans tränare kommer väl storkna om han inte kommer och joggar lite.
Nu ska jag gå och läsa Glamour.


Kommentarer
Postat av: Elizabet

Jag håller med om att de är jobbigt att trängas med en massa folk i affärerna:):/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback