Radio Jämtland

Var nyss med på radio igen. Fast denna gången på p4, radio Jämtland tillsammans med lucian Kajsa och tärnan Elin. Och de var ju hur skoj som helst den här gången också!
Gillar att va med i radio, haha.

Så om ni missade det så kan ni lyssna
här på den från 7.30 - 8.00 11 december.

Och den 11 december är ju inte vilken dag som helst - jag fyller ju år idag! Och så gör också min tvillingsyster Sara. Wohoo grattis till oss!
Hade födelsedags middagen igår eftersom jag har lite fullt upp idag. Det var hur mysigt som helst. Jag, Sara, mamma, pappa, Magnus och Tobias. Och jag fick en sony ericsson W850i av Tobias, Ann och Klas. Jag blev otroligt  glad och överraskad för de paketet!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad mysigt det var igår! God mat me mycket skratt. Älskar när vi träffas alla så, det är de bästa! Kram och Grattis!!

2006-12-11 @ 14:03:46
Postat av: Carina

Kul att vi nu äntligen kan skicka mms till varandra, som jag har väntat! Det är superkul att du är med i luciatåget men personligen så längtar jag tills du är klar med det så du kan förgylla dagarna på skolan igen. Din frånvaro märks.. Ha en underbar dag och om inte annat så syns vi på luciamorgonen! Kram Carina

2006-12-11 @ 15:21:18
Postat av: alex

GRATTIS på födelsedagen!
Kram/ Alex

Postat av: Mill

Grattis på födelsedagen!

2006-12-11 @ 17:59:27
URL: http://millssvada.blogspot.com
Postat av: johannak

Svar till Sara:
Ja visst var det mysigt! Kram och grattis till dig med sis!!

Svar till Carina:
Ja jag säger bara ett ord: äntligen! Haha. Ja de e superskoj med luciatåget men jag längtar också till er på skolan och att förgylla era dagar hihi. Krampå dig

Svar till alex:
Tackar så mycket!

Svar till Mill:
Tack så mycket Mill =)

2006-12-11 @ 23:17:43
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: Anonym

Åhhh varför tänkte inte jag på att skriva till dig här Johanna!
Grattade dig på freeride men jag vet ju att du inte är den mest aktiva medlem där..!=)
Grattis i efterskott hursomhelst! Förstår att det måste vara fullt upp för dig nu, men var lugn.. du kommer att uppskatta det och se hur otroligt roligt det var/är efteråt om du inte hinner med att se det nu!=)
Du var ialf otroligt duktig och tjusig idag, vi var så stolta!*
Kör hårt så får du återhämta dig med oss sedan!
Kramar Catarina

2006-12-13 @ 17:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback