Trött

Damn vad jag är trött och seg i huvudet. Har inte sovit så bra på sistone. Beror inte på något speciellt, okej kanske att det är lite för varmt, men det blir så ibland. Det kommer några nätter då man bara ligger och vänder och vrider på sig. Och så vaknar man typ två timmar innan man ställt klockan.. och kan inte somna om. Känner ni igen er?
Oh well, jag ska väl gå ut på en promenix och vakna till lite. Sen blir det en dusch, då blir jag definitivt vaken.
Ska äta lunch med Tobias klockan 12 och Sara klockan 13. Perfekt att ställa upp som trevligt lunchsällskap när man är ledig. Nån mer som behöver trevligt lunchsällskap? 12 och 13 är jag bokad.. men annars så.
Närå, sen ska jag hem och stryka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback