Nu är jag glad

Har precis pratat med Sara. Dom är framme vid huset och flygresan gick jättebra.
Hon är mäkta imponerad av huset dom bor i, som är min kusin Madde med familjs hus!
Sara beskriver det som värsta Desperate housewives eller Beverly hills huset. Hur stort som helst med en pool, snyggt inredda rum, flatscreens här och var, jacuzzi, möbler ute på altanen, trädgårdsmästare, städerska och tom en egen hiss.. ja ni fattar på ett ungefär.
Och dom har hela huset för sig själva!
Sara ska skicka ett mms sen så då kan jag läga in bilden här.
Så nu känns allt bra att jag vet att dom är framme och att vädret är bra. Nu får det gärna regna här hemma, jag bryr mig inte. För jag är så glad för deras skull.
Hihi

malaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback