Har sett lite skräckisar

Kolla nyss på Hills have eyes med Sara. Jag har sett den förrut, men inte Sara. Vidrig film. Typ som Wrong turn, fast ännu vidrigare.
Såg The dark med Tobias i helgen också. Bra film som håller hela vägen tycker jag. Läskig, speciellt en scen som har printat sig fast i mitt huvud.. en typisk scen som jag drömmer mardrömmar om. Uh.
Obs förknippa ej the dark med alone in the dark! Alone in the dark är en värdelös film med Tara Reid. Bara att hon är med i filmen säger ju allt.
Aja.
Det regnar ute. Kommer det aldrig bli riktigt solig igen eller?
Och löven blir mer gul för varje dag.
Inse Johanna, hösten är här!
Nä nu ska jag ta och krypa i sängs.
Bara jag inte drömmer någon mardröm om den där scenen..
Näh, fina tankar nu Johanna. Fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback