Dagen tvtablå

Yes, Roomservice har börjat igen.
För er som inte vet - jag ääälskar inredning. Har alltid gjort det och kommer alltid att göra det.
Jag känner att det är lite utav mitt kall här i livet. Att inreda rum vackra.
Någon som har läst Roomservice nya magasin? Jag har inte gjort det än.
Sen är det Related idag också. Serien som skaparna bakom Sex & the city och Vänner har gjort.
Nä, Related är en skön serie om systrarna Sorelli, alla med olika karaktärer. En serie man lätt fastnar för bara man sett.. knappt ett avsnitt. Så den kan jag tipsa om för er som gillar såna typer av serier.
Idol började ju igår också. Jag vet, jag är lite nördig som kollar på det, men jag tycker att uttagningarna är så kul att se. Okej kanske lite taskigt att driva med folk sådär, men totalt skrattframkallande!
Uttagningarna är nästan bäst tycker jag. Ja, okej när dom uppträder är väl också kul att titta på... men mest pga av vilka kläder dom har på sig. Hoppas dom får en grym stylist i år. Nått år minns jag att klädkombinationerna inte var helt lyckade om man säger så.
Jag skulle vilja vara stylist där!
Det är ju liksom halva nöjet att se vilka outfits dom har på sig. Som också passar deras karaktär samtidigt som kläderna måste vara lite edgy och dra lite åt något motsatt koncept som artisten vanligtvis har.
Ni förstår - tråkigt att se en rapartist bara ha pösbraller och bling bling.
Lite nytt tänkande tack.

tvtablå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback