CSN...

Ja, CSN är enna roliga typer.
Alltid har man problem med dom.
Skulle ringa till dom nyss då jag inte fått mitt beslut om utbetalningsdagar.
"Du har 16 samtal framför dig, var god vänta..................... du har 12 samtal framför dig, var god vänta........ tyvärr kan vi inte ta emot ditt samtal nu *klick*"
Jaha? Ja och så ringde jag upp direkt igen.
"Du har 41 samtal framför dig, var god vänta........."
Hur lyckas dom?
Jag kom fram tillslut i alla fall. Och tydligen har dom inte ens fått mitt brev! Konstigt, jag skickade det ju exakt samtidigt som min syster förra veckan. Kanske nåt dom säger för att vinna tid... eller så är dom små djävlar.
Och en gång så förväxlade dom tom mig och min tvillingsyster som En och samma person.
Ja. Hur lyckas dom?


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag håller med om csn! Alltid är det nånting som krånglar... Och systemet är helt sjukt uppbyggt också. Skulle kunna skriva en bok om det :P

Postat av: johannak

Svar till Lina:
Ja, jag förstår inte att det är så krångligt som det är. Jagmenar det har ju krånglat för de flesta i åratal... att dom inte försöker förbättra sitt rykte!

2006-08-24 @ 12:08:17
URL: http://johannak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback