Återblick av helgen

Idag är det väl gansla så fint väder. Lite sol i alla fall. Skönt, det är mer sinnesöppnande än en grå himmel.
Nog för att regn är mysigt.
Aja.
Jag glömde berätta om min helg har jag märkt.
I lördags så blev vi (Sara och jag) bjudna till vår tremänning Annicas kompis fest.
I klädväg blev det en oversize tisha som jag fick av Tobias från Acne, ett par svarta stuprörsjenas och ett par svarta pumps.. med svarta tånaglar. Oversize är så himla snyggt nu!
Väl där så blev det vin och en massa skratt. Annica har humor om man säger så..
Marité var det bartömning, så där skulle de va en massa folk anade vi och bestämde oss för att inte gå (vingla) dit allt för sent. Och ja, det var mycket folk. Och ja, det kändes som en bastu där inne.
Men kul hade vi och körde lite moves på dansgolvet uppe. Vad töntigt det där lät - mooooves, haha..
Sen träffade jag på min snygging.
Tyvärr så körde dom liveband där nere.. med bla sångaren i marmeladorkestern. Det blir liksom lite tjatigt, speciellt när dom spelade varje kväll på Kallis Gotland. Fattar inte att ett enda band får spela varje kväll, samma låtar. Men men.
Så då gick jag Tobias, Annica och Kattis och åt lite nattamat på Istanbul istället.
Grymt rolig kväll!
Men i söndags så hade jag huvudvärk. Och inte nog med det - mensvärk.
Ajajaj.
Men det är tur att man har världens bästa pojkvän. Vet ni vad han gjorde när jag låg där hopkrupen i sängen? Han gick och handlade och kom hem och lagade chiliconcarne! Hur snällt och gott som helst.
Me love him.
Ps. kommer att lägga in bilder (dock inte på mig från i söndags).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback