Sussa sött

Har precis sett "Mitt liv som hund" igen och gosat ned mig med den svenska naturen.
För att återkomma till min helg så har den varit mysig. Jag blev jag bjuden på middag av Tobias. Det blev fläskfilé med rotfrukter i ugn med vin till. Vilken smakupplevelse och mmm vad det var gott! Efter det så hade vi det mysigt i soffan och kollade på gamla bilder. Tänk att Tobias har varit så liten. En liten blond busunge. Sen kollade vi på "El classico", Barcelona mot Real Madrid. Exakt på den stadion, Nou Camp eller Camp Nou - det är som man vill säga, kommer jag och Tobias med gänget att sitta och se Henke för Barcelona om snart en månad. Så då får ni kolla om ni ser mig, vi kommer sitta på läktaren längst ned. Jag kommer vara en av närmare 100 000 som sitter där. Oj vad jag kommer känna mig liten.
Sen blev det Olearys. Jag tror att jag och Tobias var det finaste paret där. Vi Är det finaste paret. Jag i min blå och vitrandiga t-shirt med vita stuprörsjeans med en skön hästsvans och Tobias med sin röd och mörkblårandiga piké. Oj vad snygg han är i den. Ahh.
Nu blir det en favorit i repris. Alvedon, nässpray och sova. Fast först ska jag och Sara skratta lite åt American Idol. Mycket roligare än den svenska varianten, tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback