Spa - dag med Sara

Igår hade jag en Spa - dag med Sara. Och det var jag som vårdade henne. Jag tycker om att pyssla och pyssla om folk i min närhet.
Först blev det en liten varm häxblandning att doppa händerna i en stund.
Sen väntade en varm handduk för att omlinda hennes händer en stund.
Därefter så fixade jag nagelbanden och filade naglarna.
Sen blev det handmassage med kräm.
Och till sist så målade jag hennes naglar i ett lager rosa nagellack för ett svagare färgresultat.
Och såklart hade jag tände ljus och hade lugnande musik i bakgrunden.
Sen kilade jag till köket och blandade till en smoothie.
- mixa ner ett grönt äpple, en apelsin och en banan till en sörja och häll till hälften i ett champagneglas
- krossa is och fyll i resten av glaset
- häll på apelsin juice
- toppa med kanel
Sen gjorde jag en ansiktsmassage + ansiktsmask (nivea energizing vitamin mask)
Och så var det klart.


Kommentarer
Postat av: Syster Sara

Tack för en otroligt bra spa dag! De glömmer jag aldrig! Kram
Sara

2006-04-29 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback