Snyggt (och gott) med mousse

Är nyligen hemkommen från en liten tur på staden med min kära syster.
Faktiskt så blev det den skirt gula toppen från Vero Moda. Ska bära den med kärlek på Barcelonas gator. Och OJ vad snygg den kommer va med lite bränna på kroppen. Farligt!
Det blev också Maybellines ny Dream mousse blush #04. Så härlig att man vill äta upp den! Som chokladmousse. Fast i rosa nyans.
Grymt snyggt med pigga kinder framöver. Som om man varit på en promenad såhär i våryran, fast att man kanske inte har varit det.
Ja ni förstår.
Dream mousse

Kommentarer
Postat av: Melissa

Hmm... nej jag har faktiskt inte hört talas om det, men å andra sidan var jag ju där för nåt år sen sist. Det är säkert värt att kolla in iaf! Häst och vagn i Prag, de måste testas... skrev precis om Carrie i sex and the city och bara för det kom jag att tänka på när hon och Mr. Big åkte häst och vagn när Miranda skulle föda barn =) Fast du kanske inte är nåt fan av Sex and the city? Isf tråkar jag bara ut dig nu ju... Sorry. Tack så mycket för kommentaren om klänningen! Den håller på att bli klar nu ju... hoppas att den blir så fin som jag har tänkt mig bara...
Ha det bra Johanna! =)

Postat av: Melissa

Förresten! Måste också ha sånt mousse! Kollade på sån ögonskugga idag, så hett! =)

2006-04-20 @ 19:50:30
URL: http://melissab.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback