Påsk

Hej där alla påskfirande människor.
Nu är jag i mitt lantställe som ligger i Fyrås, ca 6 mil norr om Östersund. Igår kom jag hit. (Bilden är taget ifrån Eriksberget ned mot Fyrsjön).
Jag var ju som jag tidigare skrivit i Åre, närmare bestämt på
Buustamons hotell.
Där bodde jag och Tobias med hans pappa Rolf med familj. Det var väldigt trevligt och mysigt!
Så igår var vi uppe med tuppen och åkte i backarna. Skönt, fast idag har jag träningsverk.
Tycker det är så mysigt med påsk. Med alla sprakande färger. Allt påskris.
Får se när jag beger mig hemåt.
Idag ska vi måla ägg. Hur mysigt som helst. Det gäller att hålla i traditioner tycker jag.
Fick ett jätte sött påskägg av Tobias igår. Me love him.
Nä nu ska jag ta och mysa vidare. Sätta mig ute i solen, fika. Tänkte också ta en sväng in i vårat nyköpta hus här bredvid och va lite kreativ på något vis.
Fyrås





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback