Min ögon säger mig hur jag är

Har varit med om en riktigt häftig grej idag. Blev avläst i mina ögon utav min pojkväns styvfars dotter, Gunilla. Det kallas ögonspegling. Genom att se hur mina ögon såg ut så kunde hon exakt säga hur jag var och är som person och hur jag kommer att vara. Det var så himla fascinerande, allt stämde! Hon kunde också berätta hur jag kunde agera vid nervösa situationer. Så det ska jag testa nästa gång innan jag ska ha ett anförande eller så.

Min ögon är i alla fall "ström - ögon", det ser ut som ström som strålar ut från pupillen. Sen finns det "blomma", "juveler" och "skakare". Jag hade en liten juvel i mitt vänstra öga som har stor betydelse för hur jag är sa hon. Alltså, jag måste skriva någon annan gång mer exakt för just nu har jag inte tid.



Kommentarer
Postat av: Fei

fan va coolt! måste jag prova ngn gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback