Jag har flygit helikopter!

Har precis kommit hem från två helikopterturer! Två! Wow det var bland det häftigaste jag har varit med om. Det var Saras pojkvän Magnus som är helikopterguide som fixade så jag fick åka. Så om ni hörde en helikopter vid tolvtiden så satt jag, Sara och Magnus i den. Vi landade borta vid industriområdet i Torvalla och sen när vi åkte tillbaka så fick jag sitta fram. Wohoo. Så flög vi in över stan och flög över mitt hus. Allt var så litet. Alltså det var så coolt!
Sen hoppade Sara och Magnus in i helikoptern igen tillsammans med deras packning för dom skulle flyga till Funäsdalen och åka offpist på Helagsfjället. Dom är nog framme nu. Tar typ en halvtimme dit.
Helags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback