Glad Påsk

.. på er allihopa!

Saker jag vill ha i mitt påskägg
1. Ett fjärilshalsband från Hultquist Copenhagens. Så sött och vårigt.
2. Rosa gloss från Dior. Har redan Dior Addict gloss #213 och jag gillar den skarpt.
3. Örhängen från Trish Becker.
4. Mobilfodral från Friis & Company. Snygg och behändigt när man är på krogen.
5. En gul kuvertväska från Miss Selfridge. Känns vårfräscht med en gul klick.
6. Vit väska, också från Miss Selfridge.
7. Sjal i orange färg. Skönt när det fortfarande är lite kallt på vårkanten...
8. Ansiktskräm från Biotherm. Har andvänt den rosa Aquasource non stop för fet hud nu på vintern men nu behöver jag den för normal hud!
9. Sen går det bra med godis också, hihi...

FjärilDior glossörhängen

Kommentarer
Postat av: Fei

jag vill bara ha godis :P...maaaaassor av d :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback