En rosa eftermiddag

Var på skolan imorse och jobbade med båten. Det var dags för att modellera med lera för att få fram en modell som vi ska scanna in i en dator sen. Riktigt kul!
Fick mig att sakna bildlektionerna på gymnasiet.
Sen begav sig jag, Sara och Carina ned på stan för att äta lunch. Potatisbaren blev stället. Gott som tusan. Gillar det stället!
Sen blev det en liten rosa period för mig.
Köpte ett nagellack. Rosa såklart. Det ska ju va rosa nu. MaxFactor nailfinity "Pinkandscence". Så nu är mina händer vårigt vackra.
Hemma blev det en dusch. Efter testade jag nya Sunsilk curls mousse. Får se hur snygga lockar jag får sen...
Och såklart mitt sett med rosa biotherm produkter.
Biotherm Aquasource nonstop, cleansing foam och softening lotion.
Nu ska jag ge mig på mina fötter. Men fasen jag glömde köpa fotsalt.
Rosa grejor



Kommentarer
Postat av: Melissa

Jo ja vet... hon är ju den som är mest hmm... jordnära liksom. Carrie alltså =) Haha ha det så kul i Barcelona förresten... vill ocksååååå! =D

Postat av: Sara

Tack för en mysig dag på stan! Kram Sara

2006-04-25 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback