Chanelglass

Håller på att tvätta nu. Speedade på med tvätten imorse, tänkte jag skulle hinna innan lektionen klockan 13. Men så blev lektionen inställd. Hade inte behövt speeda så mycket i alla fall.
Var i tisdags på Folketshus och kollade på föredrag om Östersund i Nya tider. Min pappa pratade om Vintersportcentrum. Det var ju mest därför jag gick dit. Sen var det mingelbuffé med läckerheter från smakriket Jämtland.
Ikväll ska jag och bejbi äta tacos har vi bestämt. Mmm. Är det kanske min favoritmaträtt?
Kan aldrig bestämma mig..
Det är väl en av många favoriträtter då. 

Från en sak till en annan. Det ska säljas Chanelglass på NK i sommar. Kul idé och framför allt lyxigt!

Chanelglass


Kommentarer
Postat av: Fei

glass e gott :D

lagt till dig som bokmärke, i assume u gonna do that with mine??

:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback